دو شنبه 25 دی 1396
ن : lafee

چه مدت می تواند بیماری های مادرزادی کلیوی بیماری کلیه زندگی می کنند

هیچ درمان درمانی برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی مزمن مادرزادی وجود ندارد، اما این یک بیماری کشنده نیست، توسعه آن آهسته است، نور و نور درجه از فرد به فرد متفاوت است. بنابراین، چه مدت ما می توانیم زندگی کنیم، نمی توان تعمیم داد. برخی از بیماران زمان بقا کوتاه تر خواهند داشت اگر سرعت رشد کلیه پلی کیستیک سریعتر و درمان ناکارآمد باشد. در غیر این صورت، اگر کیست به آرامی رشد کند و درمان به موقع و موثر در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک باشد، این امر بر زندگی عادی تاثیر نمی گذارد. چند سال می تواند کلیه پلی کیستیک زندگی کند؟

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ژنتیکی است. بسیاری از افراد مبتلا به بیماری، همه آنها بسیار ترسناک هستند، بنابراین هیچ درمان برای بیماری کلیوی پلی کیستیک وجود دارد؟ آیا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک می توانند طولانی زندگی کنند؟ در ابتدا، بیماری کلیوی پلی کیستیک می تواند طول عمر و شدت بیماری را زنده نگه دارد، گرچه عموما درمان نمی شود. بیماری کلیوی پلی کیستیک به طور کلی ثابت است پیشرفت بیماری کلیوی کلیوی، احساس نور درمان نمی شود، ممکن است به زودی پیشرفت به اورمیه، که زندگی را تهدید می کند.

اندازه و تعداد کیست های کلیه با گذشت زمان افزایش می یابد، بنابراین کیست های کلیه به راحتی می توانند از هم پاشیده شوند و بیماران عفونت و حتی شرایط بدتری را تجربه می کنند.

بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی سنتی چینی است که درمان های سیستماتیک برای بیماران PKD را توسعه می دهد عبارتند از: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، درمان داغ فشرده، درمان دایره ای، درمان بخار، Cupping درمان و غیره

درمان های سیستماتیک اثرات خوبی بر کاهش کیست های کلیه دارد، بنابراین می تواند مجددا آسیب به کلیه را کاهش دهد، که می تواند به افزایش طول عمر کمک کند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان هایی که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، مطلع شوید، لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/370.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه مدت می تواند بیماری های مادرزادی کلیوی بیماری کلیه زندگی می کنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.